Organic, ökologisch eller biologique?

Publiceret den 28. august 2017

Forbrugerne efterspørger i højere grad økologi når de spiser ude, og flere og flere hoteller, restauranter og caféer ansøger om Det Økologiske Spisemærke. Derfor sætter Fødevarestyrelsen nu særligt fokus på markedsføringsmulighederne med økologi på de private spisesteder og lancerer en række spisemærke-materialer på engelsk, tysk og fransk.

 

Få merværdi med Det Økologiske Spisemærke

De nye materialer på engelsk, tysk og fransk er netop lanceret og spisesteder med Det Økologiske Spisemærke får nu gratis adgang til logo’er på engelsk, tysk og fransk samt webbannere og autosignaturer på engelsk, så de lettere kan markedsføre deres økologisatsning overfor deres internationale gæster.

 

Alle de elektroniske materialer kan gratis downloades via den nye hjemmeside www.økologisk-spisemærke.dk/restaurant. Her kan spisestederne også udvikle personlige øko-materialer med brug af egne fotots, fx plakater, postkort og regningsholdere til brug på deres spisested.

 

Besøg den nye hjemmeside specielt rettet mod resteaurationsbranchen via linket til højre.

Læs mere

Se den nye hjemmeside 

Klik her >

 

vaelg oeko fordi

  • Du beskytter natur og grundvand
  • Du får færre tilsætningsstoffer
  • Du støtter øget dyrevelfærd
  • Du sparer dig selv for sprøjtemidler

to-top